Veelgestelde Vragen

Algemene vragen

  • Wat hebben jullie voor aanbod? 
    Wij verzamelen allerlei soorten hulpvragen op dit platform. Per pagina kunt u op ons aanbod zoeken en bekijken of er iemand beschikbaar is voor uw vraag
  • Waarom wordt mijn profiel beoordeeld? Hoelang duurt dit?           
    Wij beoordelen het profiel bij de start op echtheid. Na goedkeuring controleren wij de profielen met regelmaat op 'verantwoord gebruik'. Wij streven er naar binnen 24 uur uw profiel te hebben beoordeeld
  • Zijn jullie zelf ook een Hulporganisatie?
    Nee, wij zijn geen zelf geen hulporganisatie. Wij bieden alleen de website aan 
  • Koppelen jullie ook Hulpvragers met Helpers of moet ik zelf op zoek?
    Nee, wij koppelen geen Hulpvragers met Helpers en andersom.
    Bij ons mag je zelf kijken welke persoon het beste bij jou/of je gezin past. Omdat wij vinden dat je dit het beste zelf uit kunt kiezen.
    Wat wij proberen is een zo groot en breed mogelijk aanbod aan te bieden.
  • Waarom zie ik geen contactgegevens van personen op jullie platform?
    Dit valt onder Privacy-Wetgeving.
    Wij maken daarom gebruik van accounts met een berichten inbox zodat u toch alle gebruikers van het platform kunt benaderen
  • Ik wil jullie een bericht sturen, hoe doe ik dat?
    Vul het contactformulier in of stuur een berichtje naar . Ook zijn wij te bereiken via info@reformatorischehulpaanhuis.nl en Whatsapp

Vragen over het account

  • Zijn mijn privégegevens zichtbaar bij jullie op de site?
    Nee, wij zijn verplicht om ons te houden aan de Privacy-Wetgeving.
    Bij uw profiel tonen wij GEEN straatnaam, postcode, email of 06-nummer oid. Deze informatie gebruiken wij enkel als contactmogelijkheid of voor de locatie rondom oppassen.
  • Ik heb geen activatielink ontvangen in mijn mailbox, wat moet ik doen?
    Het komt weleens voor dat deze mail in je spambox terecht komt. Kan je hem daar ook niet vinden?
    Stuur dan een mailtje naar 
    info@reformatorischehulpaanhuis.nl
  • Mijn profiel komt niet online, wat gaat er fout?
    Als je alles hebt ingevuld en hij komt niet online, is het goed om even te kijken of je alles volledig hebt ingevuld.
    Als je niet voor je account hebt betaald, komt je profiel helaas ook niet online. 
  • Ik kom niet meer in mijn account, wat moet ik doen?
    Als je wilt inloggen, klik dan op 'wachtwoord vergeten'. Je ontvangt een inloglink op het door jouw opgegeven emailadres wat bij ons bekend is.
  • Kan ik mijn account zelf verwijderen?
    Ja. Ga naar je account en klik op 'Persoonlijke Informatie'.
    Je ziet dan het kopje account verwijderen. Klik op 'ja' en sla op. 
    Kom je er niet helemaal uit? Laat het ons gerust weten!
    LET OP! Je blijft ten allen tijde zelf verantwoordelijk voor het verwijderen van jouw profiel.
  • Ik wil jullie een bericht sturen, hoe doe ik dat?
    Zoek ons profiel op de website en laat daar een berichtje achter,
    of vul het contactformulier in. Ook kun je een berichtje sturen naar info@reformatorischehulpaanhuis.nl of via Whatsapp. 
  • Ben ik verplicht om 'ja' te zeggen als ik wordt benaderd?
    Nee, je mag ten allen tijden zelf kiezen.
  • Hoe word ik uitbetaald als Helper?
    Overleg dit met de persoon waar je voor de hulpvraag voor uitvoert
    Spreek vooraf een eventueel uurtarief af en bespreek welke werkzaamheden je voor dit uurtarief doet.
    Spreek bij de kennismaking ook de manier van betaling af.
    Uiteraard mag je het ook GRATIS doen voor de persooon in kwestie 
  • Welk tarief moet ik hanteren als Hulpvrager
    Het uurtarief mag je helemaal zelf bepalen. Je kunt het beste kijken wat het minimumloon is  qua leeftijd en van daaruit berekenen wat je wilt betalen. Kijk ook naar andere tarieven in de omgeving. 
    Spreek bij de kennismaking ook de manier van betaling af.
  • Waarom word ik niet benaderd door Hulpvragers?
    Het kan zijn dat er in jouw omgeving (op dit moment) minder vraag is naar Helpende Handen.  Ook kan het zijn dat jij precies niet de beschikbaarheid
    hebt die personen zoeken.

    TIP: hou de aanvragen in de gaten. Soms plaatsen Hulpvragers juist een nieuwe aanvraag die wel bij jouw beschikbaarheid past.
  • Hoe weet ik of ik een bericht heb ontvangen in mijn inbox van de website?
    Je ontvangt een melding van ongelezen berichten op het email-adres waar jij je mee aangemeld hebt op dit platform.
    Het komt weleens voor dat deze mail in je spambox terecht komt. Markeer ons dan als een 'veilige zender' om ze op de juiste manier in je inbox terecht te laten komen.